Helg

Nu är det äntligen helg igen!

Skolan gick bra, hade info & layout, sen var det lunch, gick & åt. Efter det så satt vi bara i entrén och gjorde inte så mycket. Sen började nerverna pirra för då på matten skulle vi få veta vad vi fick för betyg, tror ni de gick bra eller?

Näe. IG på de! Svinkul, ska få gå sommarskola sista veckorna innan skolan börjar om igen, hoppas bara att jag klarar det så man slipper ha matte i 2an och 3an. Slippa det vore fan hur jäkla bra som helst. Aja, inte så mycket att göra åt de nu..

Har klarat av många kurser nu så det är nästan bara sovmornar & håltimmar. Bara bilden jag har kvar, eller ja, att veta vad jag får för betyg. Har ju lämnat in de jag ska ha gjort & det har jag.

Aja, nu ligger vi bara i varsin soffa, mannen spelar nhl10 & ja, jag sitter här;p Ska väl snart fara & handla mat. Får se vad det blir för middag. Börjar bli lite hungrig så får tjata lite snart så att vi far nångång:)



Har mailat blogg.se & berättat att det går inte att ladda upp bilder. Hoppas dom fixar det snarast!!! Annars byter jag blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0