Gooodniiiighttttt y'all

Hejsan!

Nu är jag tillbaka igen, men ska snart gå och lägga mig. Har precis sett klart Shanghi knights? eller hur det nu stavas. Är jätte trött så det är lika bra. Tog ett bad tidigare idag och det ska jag säga er, det behövdes! Det var så härligt att ligga i de varmaste vattnet som gick och sen ta en kalldusch!

Aja, nu ska jag sluta skriva, ska försöka ta mig upp kring 12 eller nå;p halv 1 kanske! Martin skulle vara snäll och skjutsa mig till skolan;) har världens bästa och finaste pojkvän! Dels för att han är så snäll och han är bara helt enkelt underbar. Så glad att jag träffade honom.

Puss på er, kommer skriva imorgon bitti innan jag drar till skolan. Kommer säkert upp en outfit bild med, om BLOGG.SE vill samarbeta med BILDER nån jäkla gång!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0