Godmorgon lördag

Godmorgon! Vaknade först när martin väckte mig och skulle till jobbet vid 9. Så jag somnade om och kollade på klockan vid halv 12 igen så låg och drog mig ett tag och gick sen upp. Nu har man massa små kattungar som springer här och håller på. Ska snart fortsätta lära dom att gå på kattlådan :) Dom är 5 veckor imorgon!

Aja, ska väl bara sitta och se på tv tills 3 typ, sen blir det att duscha och fixa mig sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi grilla och efterrätten blir Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake! Hon var och handlade igår och jag fick välja! ;)

Nåja, har testat på min "andra blogg" där jag inte uppdaterar så mycket. En på bloggplatsen.se och där fungerar inte heller det att ladda upp bilder, så det är nå fel i mitt system på datorn eller hur det nu är. Får be Isak någon gång att ta en titt på den. Eller typ pappa.

Det blir bra. Puss

Kommentarer
Postat av: smartshopping.devote.se

Gutemorgen! hah



ta gärna en titt på min ny startade blogg där jag tipsar som en kläder just nu tipsar jag om en ur snygg billig juicy dress =)

2010-05-29 @ 13:17:46
URL: http://www.smartshopping.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0