Fredag



Hejsan!

Just nu gör jag inte alls så mycket. Har precis ätit och det var mumma! Blev kycklingspett med pommes, mmh!
Fick sluta kring 4 faktiskt, dom hade satt fram lite grejer jag fick.

Veckan har varit rolig faktiskt, men nu ska jag sätta mig ner och skriva om min vecka och sen skicka in de till annlouise.



en Paris Hilton inspirerad väska (guld är inte min färg, äre någon som vill ha den så är det bara å komma å hämta den, låt säga 20 kr?) hah.



1. Nå prover på hudkräm, bra vatten för huden och återfuktande kräm
2. Testparfym på någon lancome parfym
3. Ingen aning vad det är? typ nå hudvatten tror jag
4. Rött nagellack
5. Maskara från loreal.



Detta köpte jag på Kicks på lunchen, en true match foundation c2, perfekt för min hudtyp! 135:-
En maskara, colossal volume, extra black. 109:-
Och så köpte jag en ring som är en enkel silvrig med en sten i mitten. 50:-

Och vet ni hur skönt det känns med fredag?

Jag ska snart gå förbi kvantum och köpa lite naturgodis. Blir hemma kväll ikväll! :)

What's your plans for tonight? Fest? Filmkväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0