Film+chips+mys=fredag

Hejhej!:)

Nu sitter jag å ser på en film, släkten är värre? eller nå sånt. iaf, jag, martin å isak for och fikade hos deras morbror och hans mamma. Sen skjutsade vi isak till björns och sen jens (morbror) till sanden området.

Senare for vi en sväng på stan, såg rebecca, och cicci så ringde rebecca. Hängde med dom tills cicci skulle å jobba. Så jag, rebecca och frida gick till rebeccas bror och satt där. Sen efter 9 så for dom till nån och jag gick hem. Så sen såg jag några killar gå med chipspåsar så jag sprang till kioskpiraten och köpte mig en påse!

Nu ska vi se på film. Godnatt för jag skriver inge mer!:) Stänger av burken nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0