Empire state of mind

Hejsan!:)

For med bussen hem efter skolan. Gick in till stan med rebecca och frida, sen kl 2 for rebecca med bussen så jag och frida gick in på åhléns en snabbis och sen stog hon med mig tills hennes buss kom och direkt kom bussen jag skulle åka med. Så hoppade på och när jag kom utanför lägenheten så satt martin där så vinkade glatt till honom, gick sen in och satte mig vid datorn. Har gjort mat och nu ligger vi som två sälar i varsin soffa. Han spelar nhl10 och jag bloggar;)

Nu snart ska jag nog sätta igång med idrottsuppgiften, fan så jobbigt.. Vill ju vara klar med allting, men inte fan är jag det. Eller jag har bara EN uppgift och det är idrotten. Dock ska jag börja lärlings tills hösten så då slipper jag ha idrott 1½ år. Nice? Jag tror det iaf, hoppas.

idrotten!

Kommentarer
Postat av: Rose

Kika in på min blogg och släng gärna en kommentar om vad du tycker om den Kram



btw så kanske vi kan följa varandra på bloglovin

2010-05-25 @ 21:37:08
URL: http://exposemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0