Christine

Satte igång med maten direkt vid kl 5 typ? gjorde fiskpinnar och potatismos, mumma. Sen nu har jag bara legat vid burken och inte gjort så mycket. Ser just nu på Christine, sen blir det vänner och biggest loser och sen är det Sverige - Frankrike! Så det ska ses.

Fast jag går nog och duschar i någon paus där kring 7. Ska kanske bada, men jag vet inte om jag orkar, måste ta med mig mina badkulor jag fick av mariana så man får lite skumm och god lukt i badet :)

Nåja, skriver kanske ett till innan jag går och lägger mig, för hinner inte imorgon bitti då bussen går kvart i 8 och har nationella i matte på morgonen i björksalen, åh vad jobbigt. Men men, får plugga lite nu ikväll och hoppas på det bästa!

Skrev till pappa att jag fick g+ på ett matteprov. Han blev jätteglad för min skull:) Ska fortsätta såhär och försöka kunna allting på matte nationella! Så kanske det inte blir så mycket restuppgifter innan skolan slutar.

Nu har det börjat om. puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0