Bitch from Malibu

Just nu sitter jag och kollar på nån jäkla dålig komedi rapp film, hah. Aja, blev klar med arbetet ändå ganska fort faktiskt! Så nu är det överstökat och skickat på analys:) (så att man inte fuskar;) hah.

har väl inte så mycket mer att säga;p har prov imorgon också, men som tur är har vi världens bästa lärare så vi får använda boken ;) hah!

Nu ska jag fixa mig lite inför kvällen, ska byta lakan osv i sängen med, det behövs nu. Ska leka med kattungarna lite också. Imorgon kommer det regna, så funderar på hur man ska ta sig till skolan. För tror inte att jag har 10kr till bussen. Hah, fan va fattig jag känner mig.

Aja, ska se den här värdelösa filmen nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0