Bakning, städning och diskning - klart.

Hejsan, har hunnit duscha, städa och diska sen jag vaknade kring 10-11 kanske? Eller har vaknat lite då och då för att det varit så varmt och att jag har haft så ont i ögat.

Bjuder på en bild utan fix alls. Ser ni skillnaden? Kolla hur brett ögonlocket är där jag ringat in och så jämför ni med mitt andra. FYfan vad ont det gör när jag tar på det. Baddar med vatten nästan hela tiden, för att det ska svalka lite.

aja, hann med att baka också. Blev både choklad och vanliga muffins. Men chokladmuffinsarna blev utan ägg, hade i vatten ist. Blev faktiskt gott. Smakade inte som vanliga, dah. Men det var gott ändå.



Idag ska jag nog inte göra för mycket, ska vila och badda mitt jävla cpöga hela dagen. Förlåt att min uppdatering har varit dålig, men jag har inte någon ork att blogga när jag har ont någonstans, för när jag anstränger mig, t.ex. när jag dammsög och skulle böja ner mig och sen upp igen, så får jag jätte ont i ögat och sen huvudvärk, så ska snart ta en till huvudvärkstablett. Hade bara två och den första tog jag igår när jag gick och la mig.

Kanske kommer ett till inlägg senare ikväll, om jag mår bättre (eller ögat) hah. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0