26/5 2010

Godmorgon!:)

Har precis fixat klart mig inför en skoldag ack så lång;) Nämen börjar 8.20 och slutar 13.45! Om ens det, vet inte vad vi har sist, kanske redan har gjort bort det? hihi!

Jag är taggad på att ta en promenad i regnet, dock duggar det bara lite, så det ösregnar ju inte precis. Men det ska nog gå bra, det enda jag blir blöt om isf är ju håret, men jag har inte ens stylat det eller nå så jag bryr mig inte så mycket. Det blev en perfekt frisyr att sova med blött hår, eller halvt blött kanske det var=)

Ska börja promenera på bara 10 min. Brukar ta upp mot 20 min ifall jag går min vanliga takt. Så kanske ska ta och gå lite snabbare? Men har ju som sagt 35 min på mig typ =)

Nåja, dagens outfit kan jag slänga in sen när jag kommer hem, orkar inte börja slita i sladdarna som ligger under bordet i trassliga högar. Så det får vi när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-26 @ 07:54:55
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0