19 maj 2010

Hej!

Har inte haft ork att skriva nå sen jag kom hem kring halv 2. Idag hade vi temadag. Inte alls jobbigt, satt i grupper och snackade om grejjer som vi sen skrev ner, det kommer bli ändring på vissa grejjer i handels kan jag då säga!:)

Sen har jag bara suttit här och inte gjort så mycket. Väntar på mamma som ska komma med min kavaj och mitt papper om sommarjobb, hoppas innerligt att jag fått något av de jag valt. För nästa år söker jag sommarjobb/jobb med ett CV. Inte inom kommunen.

Gör inte alls för mycket nu alltså.. Ser tv osv. Aja, nu ska jag vänta tills mamma kommer och sen laga nå mat! Bilder kommer på kavajen om den sitter perfekt. Det är ju en oversize modell, så hoppas den sitter bra.





cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0