16 maj

Hej, vi for till byn i fredags, kände att jag inte orkade ta med datorn eller en skriva att vi for dit. Har inte orkat sitta alls vid datorn.

Vi for dit, och sen så bytte martin bil ;) så nu finns det inte någon mercedes nå mer, fjortisbilar:) hah. Sen iaf käkade vi pommes och grillkorv, tog det lugnt hela kvällen. Satt på bron och såg hur det ösregnade och åskade, det är så härliiggggt:) For en sväng till martins farmor och farfar med.

Vaknade ganska sent, vid 12 kanske? Klev upp och tog med mig lite kräm ut på bron och satt där i värmen och chillade mest. Sen grillade vi! Fläskfilé, potatissallad och italiensk sallad med fetaost osv, mummaaa!!!! :) Bröd som vi hade i ugnen också, så dom var riktigt knapriga å goaaa! Efter det gjorde vi väl inte så mycket, satt ute på bron hela kvällen (jag martin och mariana) sen fick vi oss flera stycken skratt tillsammans! hah, så härligt. Dom satt och drack vin å likör, jag smakade lite likör! Sen fick vi oss många fler skratt. Somnade där vid efter 12.

Var även till en stuga, tog lite kort åså.







Så härligt, men blev rädd när det började röra på sig och låta i buskarna. haha sprang fan därifrån och slängde mig in i bilen.


Vaknade av att mamma ringde och sa att hon matat katten och sagt att kattungarna har blivit jätte stora! Och det hade dom verkligen. Men iaf, vaknade då, klev upp och satte mig vid köksbordet där martin satt. Värmde upp middagen sen igår, salladen var jättegod, när den fått stå i kylen och dra åt sig en massa smak! Sen gick vi ut, satt där mest och sen for vi hemåt. Kom på att jag fått mitt första myggbett! Det kliar bara litegrann, men det är härligt, då vet man att sommaren är på ingång.


Det är på knät, på sidan så det ser jätte konstigt ut. Tog den på ett konstigt sätt, ur en konstig vinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0