Workin' nine to five - just tryin' to make a livin'

Sitter här och känner mig helt klar med designen.. Några små fix kan man faktiskt alltid förbättra. Men jag orkar inte med det just nu, designen som jag snodde från Tescho men har gjort om till min egna stil. Finns gratis att ladda ner men tror man kan köpa också? Vet inte men förut sålde hon designer..

Martin är nere i tvättstugan och fixar med tvätten, vi har fått ett datum för lägenheten med :) Så vi ska tvätta idag och på söndag, så allting är rent å fint.

Nu ska jag ta och fundera på vad man ska äta till middag, mamma äter ju borta ikväll så jag och gubben får hitta på någonting extra, vi gjorde ju enchiladas förra helgen, så får se vad vi gör den här helgen..

Aja, något hittar vi säkert på. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0