Vi är smarta!

halloo =)

Har försökt fixa och trixa med bloggdesignen ett tag och nu insåg jag att jag orkar verkligen inte göra någon. Har den jag har tills jag blir fullkomligt less på den!


Nu ska jag fortsätta se på tv. Det är säkert någon film ikväll också. Hoppas jag.
Tur att man sparar sina designer när man funderar på någon annan, hade inte gjort om den jag har nu. Fy, tror det tog en halvtimme innan jag ens kommit igång, funderat ut HUR jag skulle ha den, HUR den skulle se ut osv.

Nåja bort med design snacket, nu blir det tv.


Hah, vi är ganska smarta på min skola, iaf jag rebecca och frida (rebecca började)
Efter att vi druckit upp en dricka så trycker vi sönder streckkoden på burken så att städerskorna inte får pengar! Jag menar, dom är riktigt dryga och ja, dom förtjänar inte mer än lönen dom får. Alltid säger dom drygt: "upp med fötterna", "akta så jag kommer in med sopen" osvosv. Man blir less, hade jag varit städerska hade jag iaf varit trevlig mot eleverna och kanske skaffat nå kompisar å snacka med då man inte städar.



hehe :) Min cola, rebeccas fanta och fridas sprite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0