Ett hundra frågor

1. Namn? - Ellen Johansson
2. Exakt ålder? - 17 om 28 dagar
3. Vart bor du? - Boden
4. Bor tillsammans med? - Mor min
5. Husdjur? - En katt och en hund
6. Färg på ditt hus? - Har inget hus
7. När är du född? 1 april 1993
8. Klass? - HP09 (Handelsprogrammet 2009)
9. Vilket år tar du studenten? - 2012



10. Något jobb? - Nepp
11. När ska du sova ikväll? - Om en halvtimme kanske
13. Duschat idag? - Jies
14. Kramat någon idag? - Jio =)
15. Pussat någon idag? - Nepp :)
16. Vad har du ätit? - Max :) Supreme!



17. Dagens klädsel? - Svarta jeans, turkos linne och en billabong hoodie från turkland
18. Dagens smink? - Kajal, mascara, puder
19. Dagens sötnos? - Amen, det får väl bli martin, han skjutsade mig till max och sen till nyströms! :)
20. Dagens roligaste? - Hah, ne vill inte berätta :)
21. Har du många vänner? - Dom räcker :)
22. Hur många har du kysst? - En
23. Vem kramade du senast? - Cissi
24. Vem pussade du senast? - martin
25. Hur många har varit otrogna med dig? - med mig? ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - JIES!



28. Vem pratade du med i telefon senast? - oj, mamma tror jag?
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från martin, "lycka till, älskar dig♥"



FAVORIT:
31. Film? - Transformers 1 o 2:)
32. Låt? - Linkin Park - Divide
33. Mat? - Kycklingsallad



34. Dryck? - Isvatten
37. Stad? - Hah, ja inte boden iaf
38. Land? Sverige
39. Ämne i skolan? - Just nu så data lektionerna
40. År? 2008, det var det bästa året!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Martin
42. Drickan du drack? - Saft


43. Gången du spydde? - Oj, längesen
44. Gången du grät? - Idag, fick panik. Fast inte storgrät utan kom bara nå tårar
45. Pizzan du åt? - Hemmagjord.
46. Gången du var i göteborg? sommaren 08
47. Gången du var i stockholm? - hösten 09? kanske



48. Gången du var hög? - Aldrig
49. Personen som såg dig gråta? - Ingen?

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Kan inte välja


53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på :)
54. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Usch för båda
60. Svart hår eller blondt? - Inget av de
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad


63. Göteborg eller stockholm? - Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster
65. Coca-Cola eller Fanta? - Coca Cola


66. Pizza eller kebab? - inget
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - båda?
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - mina vänner, min familj och min pojkvän
71. Personer du hatar? - Hata är ett stark ord, men visst. Finns några jag aldrig mer skulle vilja se.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Flera säkert
73. Personer som hatat dig? - Kunde inte bry mig mindre
74. Glassar du ätit på en dag? - Hah, jaa, on a sunny day... 3 kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Iår ska jag på LK, Boden Alive, kanske PDOL?
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig.
77. Piercingar har du? - Bara i öronen
78. Personer du saknar just nu? Han ligger inte ens en meter från mig :) Ska snart krypa till honom:)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En, och det var fruktansvärt.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Min älskling
81. Ska du träffa imorgon? - Morsan, Martin.. kanske någon fler?
82. Sjöng du senast för? - Martin, eller jag duschade men han kanske hörde..
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Frida;p
84. Spelade du tv-spel med senast? - Martin, nhl10;) de är grejjer de!


85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Martin såklart!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hah flera stolpskott
87. Förtjänar att dö? - Såna som mördar, våldtar kvinnor och barn.
89. Vill du sova brevid inatt? - Martin, oj, kommer ju göra det :))

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner och martin.
91. Gör dig ledsen? - Ja, när folk ljuger, snackar skit och går bakom ryggen.
92. Vad vill du helst göra nu? - Fara ut och grilla!
93. Önskar du att du slapp göra? - Tvätta bort sminket ikväll, orkaaaar inte!
94. Vill du ha nu? - Allting jag ska köpa från H&M, hårförlängning och massor med pengar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En kamera :)
96. Längtar du till? - Sommaren, man sitter med ett par slitna boyfriend "style" jeansshorts, en bigsize tröja, jeansjacka, ray ban glajjer och helt brun, på hanssons och dricker en varm choklad och ser när solen går ner över stan.
97. Tycker du om dina betyg? Jorå!
98. Ångrar du i ditt liv? - Finns mycket, men det ska jag inte tänka på nu, har en framtid och den ska jag ta vara på!
99. Är det bästa som har hänt dig? Att min mamma födde mig kanske? Nä, jag vet inte. Allting!
100. Varför gjorde du detta? - För att klockan är snart 02 på natten och jag är inte trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0