Thursday

Sitter på första lektionen nu. Skulle göra någon grej men jag fattar ingenting.. Så jag hoppar över de.

Igår iaf så var vi på ett ställe, kvinnan hade en stor hund, 60%varg var den, 14% alaska hund och så var det något mer. Gud så stor den var, det var som om att man såg en varg! Men den var go, den smekte pälsen mot benen som om det var en stor katt bara. Och jag tyckte att min bror hade en stor hund.. Jämför man med Tindra (oskar och annelis hund) och den där hund/vargen, så är nog vargen dubbelt så stor och trippelt så bred om man såg över ryggen. Satan alltså, jag hade lätt kunnat ha en sån.

Och någon som läser min blogg som har sett den hunden, hon som äger den berättade att hunden inte har munkavel för att den är farlig, den är inte farlig! Det är för att hon ska kunna hålla i den, tänk själv. Den är 60% varg, tror ni att den är svag eller? Den har aldrig gjort en människa något. Den kanske ser farlig ut, men vafan, det är typ dens pappa som är hel varg liksom? Antagligen vill hon vara säker på att hunden inte springer iväg bland en massa folk. Jag tycker att det är as coolt att ha en sån hund, jag ska lätt köpa en senare. Fan så coolt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0