take a breath

Godkväll =)

Har varit hem en snabbis för att äta palt =) mumsigt var det! Sen åt jag tårta, Oskar kom förbi också. Sen kom jag tillbaks hit till martin =)

Nu gör vi inte alls så mycket, ska väl slå på en film eller nå, imorgon är det skola igen, och jag är svintrött. Blir nog att sova kring 10 tiden idag.



hahahahahahhahhaha, åh det är ju förjävla kul att höra en massa=) Aja, det är ju bara pinsamt för den personen, riktigt jävla pinsamt..


Då är det bara ca 2 veckor kvar då tills jag fyller år =) Awesome! Vecka 11 går vi in på imorgon och jag fyller år v. 13! Sen är det påsklov! Måste ju börja tänka ut vad man ska köpa för pengarna jag får.. hihihi=) snart sommar också, åh jag tror inte jag längtar så mycket som jag gör nu! Bort med all snö och ta hit solen! Valborg, bad på alder, grillkvällar med dom bästa som finns och alla festivaler som är i sommar!

Nu är jag taggad för sommar alltså, imorgon ska man söka till sommarjobb med, ska prata med mamma på kvällen så vi skickar in blanketten direkt på tisdag morgon så man hinner få sig nå bra sommarjobb. Goshhhhhh vad jag vill ha sommar....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0