Tajmahal, nu jäklar!

Hej igen =)

Är nu hemma hos martin, ska försöka beställa mitt löshår nu som jag pratat om mycket förut. Nu blir det av!

Iaf så var jag hemma och käkade middag, jag och joel åt upp den sista biten av min cheesecake som jag bakade förr förra helgen. Sen packade jag ihop mina grejer och gick till konsum (ligger påvägen till martin) och köpte mig lite naturgodis. Ska mumsa på det ikväll till någon bra film. Dock köpte jag bara cashew nötter och med choklad överdrag för det är det bästa godiset som existerar! Mumma alltså!


men men, jag uppdaterar nog lite senare ikväll så får ni höra om det gick att beställa håret eller inte=) pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haft en bra dag? :D♥

2010-03-28 @ 20:14:11
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0