Stupid

Tycker att det är tråkigt att människor inte vågar kommentera med deras egna namn. Speciellt på en sak där jag antagligen vet att man måste göra syntest? Och vadå, jag kanske tog illa upp.?

linser om Börjar köra bil :):
HAHAHA, det frågar dom ju alla. de frågar för att veta om man har nåt synfel för då måste man göra ett annat syntest ;) hahah dom frågar inte direkt för att dom är intresserade :p

Sv: Dom frågade om jag hade linser? Det är inte att fråga om man har nå synfel. Då kan dom ju ta det då jag ska göra mitt syntest? Eller hur? varför skriva så idiotisk och dessutom anonymt? Stå för vad ni skriver. Nej, antagligen fattar både jag och alla andra i hela sverige att dom inte är intresserade i om jag har linser eller inte. Och nej, dom frågade inte min mamma och resten av dom som stog före mig i kön om dom hade linser, eller något annat synfel. Det frågar dom isf NÄR man gör syntestet. Du har tagit allt det jag skrev på fel sätt, hon kanske tyckte att jag hade fin ögonfärg och frågade isf om jag hade linser som gjorde att dom blev gröna. Du var inte där för du skriver i dåtid. Så alla som inte vet någonting behöver inte yttra sig. Speciellt inte anonymt, fegjävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0