skabb?:\

Nej, nu blir det att sova. Satt och funderade länge ifall jag orkade slänga in bilderna idag eller om jag skulle göra det imorgon. Martin sa att det inte var så sent "den är ju bara 20 i 12" ja, det är ju ingenting liksom?:)

Men nu ska jag iaf lägga mig å sova. Upp till skolan imorgon, ska ha min nya väska då :) Den är ursnygg! Men ganska liten ser den ut å vara, men de finns massor med plats i den, och sen kom jag på att man "drar" igen den med snörena som hänger där. Men jag är riktigt nöjd att jag beställde den, behövde något såndär litet isommar då man inte orkar släpa på en stor bag på t.ex. Lk, eller någon annan festival.

Aja, puss å godnatt..

Det går tydligen skabb på skolan?:s Jag ska då inte ta i någon, för man vill ju inte bli smittad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0