Ska bättra mig!

Hej, dålig uppdatering, jag vet. Men jag har haft det stressigt idag. Efter skolan så gick jag och rebecca in till stan och jag hämtade ut grejjer från apoteket. Hon for med bussen och sen gick jag bara på stan och kollade, hittade jätte fina saker på H&M som jag har lagt undan tills imorgon. Så har fört över pengar nu till klippningen imorgon och till kläderna. Ni får såklart se när jag köpt det! ♥

Nu sitter jag bara och försöker hinna ikapp alla bloggar jag följer, evigt "bloggbråk" och man blir ju less.. Nåja, ska mata mina fiskar på Facebook och sen se film med martin, ska upp till skolan som börjar 8.20 imorgon och kring 11 ska jag klippa mig. Mobilbloggar kanske :) Annars får ni ju se när jag kommer hem! Sista dagen innan lovet också. Är överlycklig att vi får en hemuppgift och slipper gå skola på torsdag, då jag fyller år. Hatar verkligen att fylla år på skolan! Så slipper det :) Nöjd som attaaans!

Nåja, skriver ingenting mer ikväll för är så trött och håller på att somna, så nu ska jag borsta tänderna och se film och förhoppningsvis somna i tid:) Godnatt! Lovar en bättre uppdatering imorgon och framöver. Kyssar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0