Shopping

Hejsan!

Nu har jag precis kommit hem från stan! Vid elva klippte jag mig, blev inte så förändrat, samma frisyr som jag alltid haft fast kortare, eftersom jag hade så slitna toppar så nu känns det mycket bättre, känns fräshare! Sen tillbaks till skolan, fick veta provsvaret på Praktisk Markandsföring, VG igen :) Fått det på alla såna prov. Sen gick jag tillbaks till stan och köpte mina kläder. Tröjan passade perfekt men jag prövade aldrig legginsarna, men vafan, dom satt perfekt dom med :)

Vid 17.00 idag ska jag fara ner till Kioskbaren och hämta ut mitt paket från H&M :) Har beställt en massa och nu kommer säkert alla ringar osv :) Nästa och sista paketet kommer i slutet av april! Så då har jag alla mina grejjer jag beställt. Nu ska jag visa er tröjan, byxorna och hur håret blev :)



Med puffade axlar, älskar den! 99:- på H&M Tog dock en större storlek så att den går över rumpan!




Enkelt svarta leggins, som passar till allt :) 129:- H&M



OCH helt ofixad, men jag bjuder på den, helt som jag brukar ha fast kortare.. Men min hårfärlängning kommer ju snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0