on top of the world, is where I stand.

Vidriga människor ska inte få existera, enligt mig.

Godkväll alla :)
Ligger här i martins soffa och funderar på att ta mig en promenad in till stan å handla nå gott. Men vi får se hur det blir med det.. Drog iaf till annie vid 4, eller jag gick faktiskt. Gick ganska så fort. Efter att jag varit där och käkat tårta osv. Så kom martin å hämtade mig, for förbi mamma och lämnade av några grejjer som var hennes.

Aja, får se hur jag gör iaf, kanske drar på mig hörlurarna och musik som dånar ut ur dom och promenerar en sväng och tar och handlar lite gott på vägen hem?

Nog blir det så alltid, ska bara byta om och sen så drar jag. Laddar upp nå bilder senare. Puss



I can't help the way that I feel
Hey yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0