Monday morning..

Godmorgon :) Måndag igen då! Alla redo för skolan?;)

hehe! Jag ska inte till skolan! Börjar på en timme, men jag ska börja gå kring 9. Bussen till Pagla går inte förens halv 10. Så man kan vara lite före :) Har vaknat, mamma har varit förbi med mina vantar och så har jag matat katten och nu sitter jag här.

Ringde till mamma igår:

Jag- Hallå?
Mamma- Hej
Jag- Vilken tid föddes jag?
Mamma- oj, 04.40?05.40? jag vet inte?
Jag- men hallå, du måste ju veta när jag är född?
Mamma- 04.40!
Jag- okej tack!
Mamma- varför undrar du?
Jag- ne ingenting. :) Godnatt!
Mamma- Okej, godnatt!


Man tycker att den som födde en ska veta exakta tiden då man är född, men det är inte alltid så lätt faktiskt. Men nu fick jag vet exakta tiden iaf :) 1 april 1993 kl 04.40! :)hehe! Så natten från onsdag till torsdag måste ni skriva ett sms till mig exakt 04.40 :) hehe nä skämt åsido. Nu ska jag göra mig klar och ta en promenad till skolan. Så härligt väder, bara några minusgrader! :)


Pusspuss på er. Ha en bra skoldag :) Hörs sen när jag kommit hem. Slutar kring 1 så är väl hemma vid 2?

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram Savefors♥

2010-03-29 @ 12:09:38
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0