Memories will stay for ever in my head



Nu blir det musik =)



"When it was good" 
Då tänker jag på Boden Alive, en festival i min stad. Förfest och sen ner till platsen där själva karusellerna och öltälten fanns. Oförglömligt! sommaren 2009!



Tänker bara på förfester hela sommaren. Den spelades i mitt huvud direkt jag tog en cider/öl grogg!



Första festen på sommaren med pojkvännen och hans kompis adam. Tror dock inte att vi drack. Vi åkte bara och basade i stan =)





Båda dessa låtar tänker jag på när Twilight kom ut, åh vad glad man var då! Nu längtar man till 30 juni mer än allting. Då Eclipse kommer ut! Kommer dööööö så bra den kommer att vara:)

Och så finns det massor med mer musik, men just dom här är dom starkaste minnena jag har.

Men men, nu ska jag diska :( Så jobbigt. Sen ska jag ta en dusch och fixa upp mig lite, martin tvättade ju igår så mina jeans leggins är helt rena och fina :)



Kommentarer
Postat av: M

Gillar paramore :D

2010-03-27 @ 16:17:37
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0