Mätt som en plätt

ojoj :) så otroligt gott det var!

Dock fick martin fel mat?:\ Han beställde, (jag ringde dit) en kebab special, men han fick en kycklig special. Men jag smakade kycklingen och det var typ indisk kycklig med pommes, riktigt gott faktiskt, tror jag tar det nästa gång vi käkar från Milano. Dock vill jag inte ens tänka på mat just nu, så jäkla mätt jag är alltså, sjukt.

Sitter och spelar nå spel på spela och det är mestadels jag gör varje dag efter skolan, man blir beroende :) Martin ser på hockey, Frölunda - Linköping. Vi hejjar på Frölunda ;)



Nu ska jag ta å spela lite mer sen kanske slå på en film, är grymt sugen på en B&J, men jag tror att det blir imorgon. Heh, är för mätt för att trycka i mig någonting mer på 24 timmar. Puh alltså..



"Gå in på skicklighet"




"Sen klickar ni på bubble shooter! Jag lovar, ni blir beroende:)

Visade bara ifall ni var intresserade!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0