Måndag

Kom hem från skolan för ett tag sen, ligger i martins soffa och kollar på när han spelar nå spel. (man ska döda folk) Killar alltså..

Aja, nu kl 5 ska jag till pappa och så ska han hjälpa mig med matten, har ju inlämningsuppgift som ska vara klar imorgon, dendär "butiken", vilket inte kommer att gå så bra om jag hade gjort det själv. Så som tur är har man en pappa med IQ på typ 600 :) Aja, nu ska jag börja packa iväg mig, men först måste jag hitta en snodd för mitt hår ser ut som ett fågelbo.

hehe, puss på er. Skriver senare när jag kommit tillbaka hit. Och  jag har sovmorgon imorgon! Känns bra :) Funderar på att ta mjukis imorgon på mig med, ska ha ute idrott så slipper man ta med sig kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0