Kväll

Nu är det kväll, jag och martin kom precis hem från mig, har varit där och ätit. Drog hem till han nu, sitter bara å kollar runt osv. Och vet ni vad jag hittade? Alla twilight-älskare som läser min blogg! Fyfan vad jag längtar alltså. Här är en sneak peak på hur dom spelar in och vad som kommer komma i filmen den 30 juni 2010 !!!!

 

Annars idag vet jag inte vad som händer, rebeccas bror ska ha nån fest så kanske drar dit å kollar läget oså :) Annars så vet jag inte? Funderar på att fara å köpa en B&J innan Coop stänger, men jag vet inte om jag orkar, + att det känns konstigt att ta med en B&J på en fest? haha :) Aja, vi ser ju om jag orkar gå dit eller om jag bara stannar hära hos martin å ser på en massa filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0