Jordgubbar med vitchoklad

Det sitter jag och mumsar på just nu, köpte bara några stycken på konsum påvägen till martin. Blev kanske 14 kr bara :) Men det är gott med någon då och då.

Har precis sett klart Svenska Hollywood fruar och nu ska jag fortsätta se på tv. Sen blir det att sova :) Ska upp vid 9 imorgon och packa iväg mig till skolan. Men just nu är det duschen som gäller, måste få ut tovorna ur mitt hår. Har inte haft balsam hos martin så det har blivit en massa tovor och på onsdag kring 11 ska jag klippa mig och för att underlätta för Stina (hon jag ska klippa mig hos, underbart bra frisör, beställer alltid tid hos henne) så tar jag och kammar ut dem medans jag har 5 kilo balsam i håret :) Hah, nä inte riktigt men.. Ja, det ska bli lent å fint iaf.

Nu duschen, sen sova. Kramar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0