I'll be back

If you look into the future, would not you say that you had the guts to get in the car?



Nu ska jag hoppa in i duschen blir en lång dusch till säkert halv 10. Sen blir det säkert nån film på martins dator och sen sova. Skriver säkert imorgon innan jag drar till skolan! Ska även hämta mina tyg skor i källaren.

Har några saker som ni inte visste om mig:

  • Jag hatar källare, jag har sett så många filmer att saker händer när man är ensam i källaren. Tvättstugor i lägenheter ligger ju i källaren, jag är ju hos martin hela tiden och när vi tvättar gå vi ner tillsammans hela tiden, annars följer jag ner och sen går jag upp när det vi satt in alla kläder. Sen när det är klart vågar jag inte gå själv. Undrar hur det går om jag flyttar hemifrån senare i livet?
  • Jag vill inte vara blondin (orginalt alltså) jag hade vela vara brunett, jag hatar att jag måste måla mina ögonbryn eller färga som jag snart ska göra. Jag vill vara brunett. Jag vill ha mörka ögonbryn.
  • Jag kan ganska mycket om datorer, eller iaf när man ska installera en massa. Mamma ber mig alltid att installera program på sin dator och jag skulle inte bli förvånad om jag måste installera allting om hon köper en bärbar.
  • Jag har väldigt lätt att lära mig genom att skriva svar till frågor. T.ex. om man har ett prov i PMF som vi nyss hade. Jag lär mig jätte mycket genom att skriva, inte att läsa, utan att skriva. Det jag skriver skriver jag in i hjärnan också, och kommer ihåg allting jag har skrivit.
  • Jag skulle egentligen vara född i mars, rättare sagt den 18 mars. Och inte den 1a april. Det var ju "roligt" från början att säga att man var född på en skämt dag, jag kände mig speciell. Men nu när alla säger att "haha du är ju ett skämt" det är inte så jäkla kul alltså. Hur ska jag kunna rå för när jag blev född? Därför svarar jag oftast bara om någon frågar när jag är född: "I april" inte något datum.
  • Min farmor är min bästa vän, allra bästa vän. Jag säger saker till henne som inte ens min bästa vän annie vet om. Men annie vet jätte mycket om mig.
  • Jag älskar att bada, i badkar. Jag följde med martin och kollade på en 2a som han ska ta. Jag blev överlycklig i hela kroppen när jag såg att det var badkar. Jag ville hoppa upp och ner och bara skrika, så glad var jag!
Det var inte så mycket kanske, men bara allmänna saker som inte någon vet om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0