I used to look the other way

Sitter och lyssnar på Erik Hassle - Hurtful, får så himla mycket sommarkänslor! Första gången jag hörde den var på sommaren! Jag ÄLSKAR den! Dock blir man less när han säger "hurtful" varje ord, men det är inte texten som jag får sommarkänslor av, det är själva låten, musiken!



Love it!



Nu sitter jag iaf i soffan och lyssnar på denna låt där uppe. Så håller martin på å göra varma mackor, Isak kommer och ska sova här i natt så vi gör nå kvälls käk. Inte direkt middag! Men iaf så var vi och handlade, jag köpte fil och flingor för ska börja äta frukost nu händan efter! Och så köpte jag en saft kanna till martin, hans gick sönder eller hur det nu var. Så köpte en ny, 40kr liksom =ingenting! Sen så drog vi till mig, jag gick upp och hämtade mina skor och skinnjackan (börjar ju bli varmt nu) sen nått linne! Så om det är plus grader imorgon så ska jag ta den! Har ju mina nya byxor också, har tagit en bild:




Det är genomskinligt på sidan, inte skinn ;p

Nu kom isak så det blir att äta lite grann =) Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0