I natt, i natt

är det bara jag..

hah, snyggingen har lagt sig för att sova lite. Han ska upp imorgon och jobba :) Så jag får sova i en stoooor säng helt själv. :) Och jag som skrev att jag absolut skulle gå och lägga mig tidigt, tror ej det blir så, eftersom jag är inte ens trött. Gäspade lite på körkursen men det har gått över nu. Tror det blir att se en film som jag fick hem iförrgår, I hate valentine's day. Hade vilja se Valentine's day med Taylor Luthner eller vad han nu heter, orkar inte söka på efternamnet.. Men ni vet vem jag menar, han som spelar Jacob Black i Twilight iaf..

Fast först ska jag se klart How I Met You Mother och någonting annat finns det säkert också på tv. Ska trötta ut mig rejält. Sen gå hem vid 3 imorgon och klicka hem lite grejjor till i sommar och sen plugga! Har hela Turismen kvar, personlig försäljning, matten och PMF, (praktisk marknadsföring).

Aja, ha en bra kväll, kanske uppdaterar senare ikväll med nå natt inlägg om jag inte har somnat efter filmen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0