Horoskop of the week

Ska börja med horoskop varje vecka och lägga ut vad som står om mitt stjärntecken, såklart lägger jag in en länk med. Så om ni är intresserade så kolla vad som står om er!



Väduren (21/3- 19/4)

Det blir en rätt så händelselös vecka för dig. Allt är mer eller mindre som vanligt. Kanske inte så roligt eller spännande, men du kan inte hjälpa att tycka att det är rätt så skönt ändå. I mitten av veckan verkar det som om du spenderar lite mer pengar än vad din ekonomi tillåter, men det inget allvarligt – i alla fall inget som du går och oroar dig över.


Min tanke:
Min vecka har faktiskt varit ganska händelsefull. Och till helgen blir det inte tråkigt, utan verkligen jätte kul. Jag har gjort av med alla mina pengar, men ska få mer i slutet av veckan. Jag klarar mig.

Horoskopet hade rätt, jag tivs med att inte göra så mycket - det är rätt så skönt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0