H&M

mamma kom och hämtade mig kvart i 10. Skjutsade mig till arenan där jag och eve gick omkring och kollade på olika UF företag. Svarade på frågor från skolan som vi fick igår.

Efter det gick vi in till stan, när vi kom in på gallerian var det tusens med folk där som köade för att få komma in till H&M. Vi gick en sväng till Parelle där jag presenterade mig för Elisabeth (hon som är chef på parelle) att det var jag som var praktikanten v.18.

Sen ringde jag mamma, hon gav mig 100kr till mat så sen gick vi till frasses, åt en liten stripsmeny och sen köpte jag en milkshake med vaniljsmak, mumma.

Gick till Gallerian sen och in på H&M, kom på att jag hade ett presentkort på 300kr från min käraste bror Oskar :) Så det kom till användning, köpte mig en ny bh och nya trosor som matchade bhn.

Nu är vi på skolan och ska renskriva det vi skrev ner om uppgifterna vi fick. Sen vet jag inte om vi har engelska eller om vi får sluta. Fredag imorgon och sen går vi bara 3 dagar sen lov :) Btw, jag blir 17 om exakt 7 dagar! :)

Nåja, pusss

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0