hit em' right between the eyes

Godmorgon! Här sitter jag i köket med en filtallrik med havrepuffar och jordgubbar som jag köpte igår när vi handlade på Kvantum! Vaknade kring halv 7 jag, kände att jag behövde sova tidigt och sen vakna tidigt, så nu är jag uppe före tuppen och helt vaken! Ska fixa mig osv efter att jag ätit frukost och sen efter det klä på mig och sen går jag och isak till skolan kring 8 tiden kanske? Har 1 timme och 10 mintuer på mig, jag tror nog att jag klarar det =)

Idag har vi bara handels lektioner,såsom projekt och företagande tror jag? Personlig försäljning, gjorde ju ett hemprov igår som ska vara inne idag, eller på Annlouise's lektion, andra tror jag det är. Nåja, går inte lång dag idag, går till kvart i 2! Och enligt Isak så börjar Extra matten kl 2, tur om det har ändrats så man slipper sitta på skolan 1 ½ timme innan nästa lektion ska börja. Men iaf, nu ska jag äta upp mitt fil och så hörs vi säkert när jag kommer hem! =)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0