here kitty, kitty, heeree kitty.

Hejhej =)
Ligger hos martin i hans soffa och funderar på att gå och duscha, då hinner mitt hår självtorka innan jag sak gå och sova! Börjar 8.20 imorgon som vanligt, mmh svin roligt.

Aja, idag gick jag iaf till skolan, hade matte redovisning och det gick bra. Förklarade att vi räknat på ett annorlunda sätt och det blev lyckat! Efter det gick jag och köpte en macka i fiket, mums var det! Sen hade vi idrott, jag och eve gick till tågstationen, eller ni vet loket som är inglasat? Ja det skulle vi iaf ta kort på och sen tog vi bussen tillbaka till skolan. Hade engelska så gjorde bort nationella muntliga med rebecca och frida.

Sen gick jag till bussen och for hem till mamma. Tittade på tv och sen kom mamma hem så gjorde våfflor till middag, det satt bra i kistan ska jag säga er. Sen gick jag till martin, å just nu är jag här. As usual.


Nej, nu blir det duschen sen ska jag tvinga martin att slå på en film! ♥

Heh, rebecca och frida kommer hata mig :) Men jag tog nå smygbilder på dom när dom satt i entrén ;) hah







Sen någon panorama bild som jag testade, heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0