Heeey yo

hoho, hemlis hemlis heeemliiisss :)

Har precis kommit hem till martin, har varit på skolan till 3 kanske, sen for vi iväg på hemliga saker och sen nu är vi hemma hos honom. Kring halv 5 ska jag börja gå till pappa. Ska ta med mig grejjer för jag ska plugga matte där som sagt.

men först funderar jag på att gå och duscha, men jag vet inte riktigt om jag orkar det. Har ju haft en sååå jobbig skoldag så det är ju inte sant! :) Njaaaa, första lektionen gjorde vi nå uppgifter, sen fick vi sluta, efter det hade vi annlouise. Hade redan gjort klart alla uppgifter så jag gick därifrån. Sen hade vi prov och slutade efter det.

nu blir det lite gorm på datorn och sen ska jag gå. Ha en braaaa kväll! Kommer säkert hem innan 8 eller så, beror på när vi blir klara. Imorgon efter skolan ska jag gå och handla en massa gott till på fredag, mummmsss :) Ska också ta min dator till mig i helgen för jag kommer antagligen sova hemma eftersom mamma drar till sthlm. Så vaaa kul! :)

Nåja kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0