Godmorgon

alla mina 200.000 läsare..

Vaknade precis. Eller vaknade av ett sms från Martin. Och han menar att jag ska gå hem, hämta en kabel och gå hit med den igen. Känns faktiskt inge bra. För jag börjar fundera om den kabeln jag har är för stor för alla hans nya grejjer, men jag är ju glad för en sak, jag kan han min dator för mig själv :)

Han har beställt en mini PC, en data skärm, en ny dvd och säkert något mer. Kommer inte ihåg men han är iaf as glad för att grejjerna har kommit, han har suttit varje dag och kollat på postens hemsida vart grejjerna är så ska han väl hämta ut dem vid halv 5 tiden.

Så nu kommer inte filmer som vi hyr hacka. För det gör hans gamla dvd. Nicenice..

Aja, nu ska jag ta och och se på tv och sen går jag väl hem och duschar, byter kläder osv. Onsdag idag, vad ska man göra? Hade jag vaknat tidigare hade jag lätt gått till stan å köpt mina leggins osv. Men det tar jag imorgon, ska försöka sova tidigt idag. Det ska jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0