Godmorgon allihopen!

Jag vaknade kring 8 idag, har ju sovmorgon till 10.05! Och jag är jätte pigg!:)



Igår så såg jag och gubben på National Treasure med Nicolas Cage! Så himla bra den var! Såg typ halva av andra filmen med, men vi blev så trötta att vi bestämde oss för att slå av och sova ist. ♦

Idag har jag tre lektioner. Matte 10.05, lunch sen idrott och efter det engelska! Och jag ska skriva provet idag, vi får väl se hur det går. Pluggade som en häst igår innan mamma kom hem från jobbet.

Men nu ska jag gå och fixa mitt hår, eller om jag bara drar en mössa över skallen, vi får se. Det är ju ändå -15 grader ute, så jag tar på mig min McKinley jacka som jag köpte förra våren, ungefär den här tiden, just då var vinterjackorna jättebilliga. Fick den för bara 250 kr.. Eller egentligen 500, men mamma betalade hälften, och den skulle gått på 1800kr. Så det var ett riktigt fynd!

Nej, men vi hörs:) Har ingen data idag eller så men vi hörs när jag kommer hem där kring 3 kanske? För engelskan går vi aldrig fullt ut, tiden alltså :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0