Friluftsdagen avklarad


Så, nu är jag hemma. Eller har varit det sen 1 typ :)

Vi gjorde inte så mycket i Pagla, första vi gjorde när vi kom dit var att vi gick upp för backen och sen åkte vi ner. Frida och Rebecca åkte nån såndär man styr och jag åkte svart sopsäck. Det gick faktiskt väldigt bra! :)

Sen satt vi bara vid elden tills vi slutade. Åkte tillbaka till skolan där jag snackade med Ida ett tag sen gick jag in till stan, beställde klipptid och köpte ett bronzing powder på H&M :) Kollade efter dendär 3/4 tröjan med puffade axlar, men hittade bara en vit och jag vill ha en svart. :\

Nu blir det SATC ett tag. Finns inget annat å se ändå så..



En video på rebecca och frida när dom åker :) haha, min röst blir verkligen inte som den låter i mitt huvud på videos, om ni fattar vad jag menar? Att det låter helt konstigt om man spelar in och säger någonting låter man helt inte sig själv :) haha iaf för mig!






Frida, rebecca och Krisse =)

Efter det gick jag till stan och hittade ett fynd! :)

Bronzing powder! :) bara 53:- ist för 59,50:- :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0