fredagsmys - om det så är det sista jag gör

Så blir det fredagsmys! =)

Har precis kollat på Transformers 1! Underbart bra som vanligt. Men spolar alltid över då Bumble Bee blir tagen med rep osv. Blir så ledsen då, vill bara skrika åt dom å sluta. Men dock går ju det inte så bra..

Aja, gick iaf å köpte chips osv. Martin sitter nu och äter ur ena. Och jag har en egen, men blev så mätt så orkar inge mer;p Skulle köpt en b&j's ist.. ångrar mig som fan!

Nu ska jag iaf se film med martin, blir nån med Vince Vaughn, dendär då dom är på semester i Hawaii eller vart dom nu är, tror ni den är bra? Jag hoppas det iaf..





Visst ser det härligt ut?:) Vill fara på semesteeerr! Och förhoppningsvis så far jag och mamma en vecka till hösten, guuud så skönt =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0