En mysig en =)

Sitter just nu och försöker komma på en fråga som vi fick i läxa av Annlouise. Fattar inget alls så jag tar med mig det imorgon så får hon hjälpa mig. Ska ju lämnas in imorgon 2 st uppgifter men hon är en sån lärare att man får göra dom på lektionen, om man hinner klart och kan lämna in det. Är man trevlig så är lärarna trevliga tillbaks! Så är det bara: ) jag har kommit överens med nästan alla lärare. Och det är ju bra, har ju 2 hela år kvar på gymnasiet så det är ju bara bra, dock ska annlouise sluta till sommaren så vi får en ny lärare i ämnena vi har då. Men men, det löser sig nog =)

Aja, nu vill Cissi mysa så ska lägga mig ner och låta henne ligga på min mage, mys kisseee =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0