en kväll här i byn

Hejhej =)

Har ju som sagt laddat in lite bilder jag hittade på mammas dator.
Hah, shit hur man såg ut förut alltså :) Aja, några blev bra, andra inte - det handlar om att bjuda på sig själv, eller hur?

Nej, men
nu ska jag ta och kolla på nå film med dom andra här i byn. Någon film som heter Millenium. I helgen har jag inte gjort så mycket, bakade ju en cheesecake som blev otroligt god! Sparade lite åt mamma så hon får sig en bit när hon kommit hem från sthlm.

Annars idag har jag bara städat lägenheten, funderat på saker vi ska köpa från IKEA och ja, städat, diskat, lagat mat.. osv. Imorgon bär det iväg till IKEA med martin å hans mamma, vet ej om isak skulle med, men vi får väl se.

Nu blir det film, enjoy bilderna nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0