en fredaaaaaag i mars

Hejsan hoppsan lillebror! (hehe)


Ja, idag på skolan så gjorde vi inte hemsk mycket. Drog hem och tog bussen 14.26, hittade lovisa på bussen. Ett riktigt fynd om jag själv får säga det. Aja, hoppade av vid Milano och gick till martin, nu sitter han och tragglar med internet som inte funkar på hans dator men det funkar på min, höhö.

Ikväll blir det fika mys hos annie :) Sen får vi se vart kvällen bär mig. Säkert till Coop för att köpa en B&J! Ska köpa en present senare, för hon ville inte ha en nu, så det blir att köpa en senare =)


Har inte mer att säga till er mina läsare, som har ökat från 200.000 till 240.000 :) vad glad jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0