Duran Duraaaan

Sitter och lyssnar på Ordinary World med Duran Duran nu! Satt och pratade 80'talets musik..

Kom iaf hem från stan för ett tag sen, köpte ett par leggins, med nå tyg på sidorna där det syns genom benen.. skitsnyggt! Ska skaffa er en bild snarast :) Hade idrott idag, vet dock inte vad jag fick för betyg, eftersom jag var ensam och ledde alla igenom idrotten så tycker jag att jag är värd ett mvg!

Men ska nog hoppa in i duschen snart, sen ska vi ut å handla mat, isak ska sova här sen.. Så vi ska väl göra nå varma mackor i ugnen ikvällst.. Men nu är jag sugen på att beställa hem en bikini, men man vet aldrig med bhn så jag måste testa den först. Men såhär ser den ut iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0