Data - aktier

Just nu sitter jag på skolan, har en till lektion men då ska vi typ bara se film. Håller på att se på Guld kompassen, haha en barnslig film och vi får se den med svensk text. hehe :)

Nu ska jag ta och gå upp och sätta mig, eller om jag stannar här tills engelskan börjar. heh :) så trevligt att sitta vid en dator ju.

Idag ska jag plugga matte tills imorgon. Sen ska jag få pengar av mamma och sen gå och handla massa gosaker tills imorgon. Ska nämnligen baka en cheesecake. :) Sen ska vi väl fika osv. Blir myyssssssigt. Så jag tar hem min dator från martin idag, för ska sova hemma hela helgen. Kommer bli sååå mys =D


Aja, hejrå :) Ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0