Country roads, take me home..

hejsan =)

Är hemma hos martin nu, har varit förbi hos mamma och hämtat nå kläder hon köpt åt mig, tack mamsen!♥

Har burit upp en massa grejjer från Ikea och det ligger huller om buller i lägenheten just nu, martin är å handlar katt mat å max till oss två. Cissi kollar in grejjerna och mest bara chillar. Imorgon är det en ny skolvecka och sen är det bara 3 dagar i skolan och sen är det påskis. Nog för att jag sagt det men jag längtar tills torsdagen och vi är lediga då och då slipper jag gå till skolan! Hatar att fylla år på en skoldag, värsta som finns, seriöst.

Aja här är nå bilder på grejjerna i läggan.





haha, nå grejjer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0