Börjar köra bil :)

Nu ska jag äntligen börja köra bil! Dock måste jag ta syntest och hälsogrejs med. Men det kommer gå galant, hon frågade om jag hade linser, bara för att jag har gröna ögon, schysst? Ofta jag säger till någon som jag inte ens känner om dom har linser? Hah, aja, det gick iaf bra. Ska skicka in nå papper och sen är det bara ut å köra!

Kom hem till martin precis, har tryck i mig en burgare, som jag inte hann äta innan kursen. Och så hade jag en dricka med mig med, men jag ställde ifrån mig den utanför och när jag kom ut så var den borta, haha ser det framför mig ifall någon har gått och tagit den. Hah hur kul som helst om man hade sett någon gå och ta den.. haha!

Nej, nu blir det nya avsnitt av Simpsons och sen Desperate! Är bänkad framför tvn hela kvällen! I pausen ska jag tvätta bort sminket osv. Ska sova tidigt så jag kan sova ut och vakna ungefär när martin vaknar på mornarna, kring halv 10 - 10. Annars brukar jag sova till 1-2 och han får sitta uppe själv i 2-3 timmar. hehe :D

Aja, pusshaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0