Bästa budgettips..




Vilket är ditt bästa budgettips?




Sv:
H&M har precis öppnat här i min stad. Alla tjejer rusar nu dit och sen blir alla sura för att dom har likadana kläder på sig. Men vad jag skulle tycka vara jätte kul, om man vågade gå till t.ex. en second hand butik. Vi har en här i Boden, men jag har aldrig vågat mig dit. Det är ju inne med hattar och små väskor man har över axeln, kavajer osv. Tänk hur mycket fina saker man kan hitta där. Men folk kanske tänker att man inte vill ha på sig något som redan har använts av någon annan person. Men hallå, det går att tvätta kläderna, väskor borde också gå. Iallafall små handväskor.

Smycken också! Hur coolt är det inte att ha en skitsnygg ring som tillhörde Anastasia typ? Nämen ni vet vad jag menar, en unik ring eller halsband /armband som bara du har! Man kan hitta så sjukt mycket snyggt i en second hand butik. Eftersom allt gammalt från 80-talet osv. är påväg tillbaka nu så är det ju bara att passa på!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket <3<3

2010-03-27 @ 12:43:10
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0