Across this new divide

Gick hem så jag var hemma kring 5. Åt middag och sen bakade jag en kladdis =) Gott vaaare =)

Sen vid 8 så läste jag en saga om en dromedar (den som har en puckel, kameler har två) iaf så sen somnade joel och jag somnade till 2½ män. Heh, ja sen vaknade jag kring 10. Är fortf. trött men jag gick iaf till martin när mamma kom hem. Sprang till martin, för att jag inte ville frysa, så fick upp värmen och det var skönt att springa en bit, ska nog börja gå ut och gå nån gång i veckan, blir ju skönt sen när det blir varmare oså:)

Nu har jag iaf hjälpt martin att ta hem msn oså. Han sitter nu och beundrar sin nya dator och skärm. Ska nog se en film snart. Dock är klockan ganska mycket. Men martin ska upp och jobba vid 2 imorgon så jag ska nog åka med honom hem innan han far till jobbet. För våran hund mår inte alls bra, hennes mage mår inge bra vill säga. Så måste hem å kolla så att hon inte gör saker hon inte borde göra inne.. (tror ni fattar vad jag menar).

Aja, tv nu då. Blev inte att beställa hem grejer för mamma orkade inte och ville inte väcka joel. Så det blir nog imorgon när hon kommer hem, troligast. Nej men, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0